Aanvraag herstelling of retour
Aanvraag herstelling
Vervanging onder garantie en herstellingen worden uitgevoerd door de eigen technische dienst van Hanna Instruments.
Producten die mogelijk onder garantie vallen moeten samen met het herstelformulier opgestuurd worden naar Hanna Instruments ter attentie van de technische dienst. De producten moeten goed verpakt worden met duidelijke en complete vermelding van naam en bedrijfsgegevens vergezeld van een korte beschrijving van het mankement of de uit te voeren service. De kosten voor het opsturen van producten naar Hanna Instruments zijn voor rekening van de klant. De zender is ook verantwoordelijk voor eventuele claims van transportschade door zijn transporteur.
Indien na goedkeuring door de technische dienst het product onder garantie valt zal het kosteloos hersteld of vervangen worden en kosteloos retour gestuurd worden. Garantie geldt enkel indien het product onder normale condities en in overeenstemming met de gebruikslimieten en voorgeschreven onderhoud en kalibratieprocedures (met Hanna-producten) beschreven in de handleiding gebruikt worden. Om een garantie te claimen kunnen wij u een aankoopbewijs van de eindgebruiker vragen.
Voordat de technische dienst overgaat tot vervanging, herstelling of kalibratie, zal u binnen de vijf werkdagen na ontvangst een gedetailleerd herstelrapport met tarief per fax of mail toegestuurd worden. Pas na uw getekend akkoord zal het u retour gestuurd worden.
U kunt dit herstelformulier ook gebruiken voor een aanvraag tot kalibratie of controle.
Download herstelformulier Voorwaarden herstellingen
Aanvraag retour
Als de reden van de retourzending geen fout van Hanna Instruments betreft, dan hangt de mogelijkheid tot retourname en de eventuele kosten af van vastgelegde voorwaarden.
Download retourformulier Voorwaarden retourname
Ophaling gebruikte vials
Hanna Instruments verzorgt de terugname en verwerking van de gebruikte vials. Wanneer u vials wilt terugsturen kan dit alleen wanneer dit is aangemeld via dit document.